Pirkėjo asmenybės taip pat vadinamos modeliuojančiomis asmenybėmis arba sudėtinėmis asmenybėmis. iš pagrindinių bet kokios rinkodaros kampanijos kūrimo etapų. Pirkėjų personos – tai paprasta internetinė rinkodara Nicola Onida pirkėjo personos, kas jas kuria? Paprastai tai yra grupės kūrimo procesas, kai įmonėje dirba tam tikra komanda. Asmenys padės suprasti Pirkėjų asmenybių kūrimas padės suprasti vartotojų poreikius, patirtį, elgesį ir tikslus. Modeliuodami pirkėjo asmenybes galite išsiskirti iš vienmačio verslo požiūrio.
Dažnai pirkėjo asmenybių kūrimas yra vienas iš pagrindinių žingsnių aptariant Darbo funkcijos el. Pašto duomenų bazė verslo projektą. Pirkėjo asmenybės yra puikus būdas vizualizuoti visus naudotojo ir auditorijos duomenis, kuriuos pavyko surinkti. Paprastai tai yra komandinis procesas, už kurį atsako konkreti įmonės komanda. Pirkėjų asmenybių kūrimas padės suprasti vartotojų poreikius, patirtį, elgesį ir tikslus. Kodėl verta kurti pirkėjo asmenybes? Pirkėjų asmenybių kūrimas gali padėti atsikratyti į save orientuoto požiūrio į savo verslą.
Pirkėjų asmenybių tyrimas gali padėti suprasti, kaip skirtingi žmonės turi skirtingus poreikius ir lūkesčius. Tai taip pat gali padėti nustatyti vartotojus, kuriems kuriate rinkodaros strategiją arba pirkimo kanalą. Nustatykite dabartinius poreikius Atraskite paslėptus poreikius Nuspręskite produkto lūkesčius Nubrėžkite vieną ar daugiau pirkimo profilių Optimizuokite savo vartotojo pirkimo kanalą Pirkėjų asmenybės yra pagrindinis tofu – mofu – bofu fazių elementas. pasiekti savo tikslą sukurti puikią naudotojo patirtį tikslinei vartotojų grupei.
|