ທ່ານສາມາດນໍາໃຊ້ຫນຶ່ງໃນຍຸດທະສາດການໂຄສະນາທີ່ນິຍົມ: ສະເຫນີໃຫ້ການແກ້ໄຂບັນຫາຂອງລູກຄ້າທີ່ເປັນໄປໄດ້; ລາຍຊື່ການສະເຫນີຄຸນຄ່າຂອງບໍລິສັດ; ເນັ້ນຈຸດປະໂຫຍດຂອງການແຂ່ງຂັນຂອງທ່ານ. ເຮັດໃຫ້ຂໍ້ຄວາມຂອງທ່ານຈະແຈ້ງແລະຫຍໍ້. ປ່ຽນແປງຮູບແບບຂຶ້ນຢູ່ກັບຊ່ອງທາງການໂຄສະນາ. ແລະ, ແນ່ນອນ, ຢ່າລືມຕິດຕາມຜົນໄດ້ຮັບແລະເບິ່ງເຫັນຄວາມຄືບຫນ້າ.step ການເປີດຕົວການໂຄສະນາການໂຄສະນາໃນທີ່ສຸດ, ມັນແມ່ນເວລາທີ່ຈະແຈກຢາຍການໂຄສະນາຂອງທ່ານ. ເມື່ອທ່ານໄດ້ເປີດຕົວໂປໂມຊັ່ນຂອງທ່ານ, ທ່ານຄວນຕິດຕາມຕົວຊີ້ບອກຂອງທ່ານສະເຫມີເພື່ອສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງຂອງທ່ານແລະເຮັດວຽກໃນການປ່ຽນແປງການຕັ້ງຄ່າຂອງທ່ານຢ່າງໄວວາເມື່ອມີບາງຢ່າງຜິດພາດ. ຖ້າທ່ານສັງເກດເຫັນຂໍ້ບົກຜ່ອງແລະຄວາມຜິດພາດໃນເວລາ, ມັນຈະງ່າຍຕໍ່ການປັບຍຸດທະສາດຂອງທ່ານ, ຫຼີກເວັ້ນຄວາມລົ້ມເຫຼວທີ່ສໍາຄັນ, ແລະປັບປຸງປະສິດທິພາບການໂຄສະນາຂອງທ່ານ. ເປັນປົກກະຕິເປົ້າຫມາຍຂອງທ່ານນີ້ນອກຈາກນັ້ນ, ຢ່າລືມທົບທວນເປົ້າຫມາຍຂອ ຫ້ອງສະໝຸດເບີໂທລະສັບ ງທ່ານຢ່າງເປັນປົກກະຕິ. ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເພີ່ມແຮງຈູງໃຈຂອງທ່ານແລະມາເຖິງຄວາມຄິດທີ່ດີທີ່ສຸດສໍາລັບການສົ່ງເສີມຍີ່ຫໍ້ຂອງທ່ານ. ກ່ຽວກັບວ່າ, ການຕະຫຼາດອິນເຕີເນັດເຮັດວຽກແນວໃດ, ພວກເຮົາຂຽນກ່ອນຫນ້ານີ້ໃນ blog.main ຂອງພວກເຮົາປະເພດການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ທີ່ໄດ້ກ່າວມາກ່ອນຫນ້ານີ້, ມີຫຼາຍປະເພດທີ່ແຕກຕ່າງກັນຂອງດິຈິຕອນ. ການໂຄສະນາ. ຄວາມຫລາກຫລາຍຂອງຊ່ອງທາງທີ່ຈະເຂົ້າເຖິງລູກຄ້າແມ່ນຫນຶ່ງໃນຂໍ້ໄດ້ປຽບທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດຂອງການສົ່ງເສີມການອອນໄລນ໌. ຜູ້ປະກອບການສາມາດເລືອກຮູບແບບທີ່ເຫມາະສົມກັບຮູບແບບທຸລະກິດຂອງລາວຫຼື product. ຕໍ່ໄປ, ພວກເຮົາຈະເບິ່ງປະເພດການໂຄສະນາຕົ້ນຕໍໃນອິນເຕີເນັດ, ແລະສຶກສາຂໍ້ດີແລະຂໍ້ເສຍຂອງແຕ່ລະຄົນ. ການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດປະເພດນີ້ແມ່ນອີງໃສ່ການເປີດຕົວການໂຄສະນາການໂຄສະນາຜ່ານການໂຄສະນາ google, ໃນຂະນະທີ່ບໍລິການອັດຕະໂນມັດວາງໂຄສະນາໃນຫນ້າທີ່ຕອບສະຫນອງເງື່ອນໄຂທີ່ກໍານົດໄວ້.
ຢູ່ໃນການຄັດເລືອກການບໍລິການໂຄສະນາຕາມບໍລິບົດແມ່ນອີງໃສ່ການເລືອກແລະການນໍາໃຊ້ຄໍາສໍາຄັນ. ຖ້າຫົວຂໍ້ທີ່ເລືອກໂດຍຜູ້ໂຄສະນາກົງກັບຫົວຂໍ້ຂອງເວັບໄຊທ໌, ໂຄສະນາສາມາດສະແດງໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ໄດ້. ຕົວຢ່າງເຊັ່ນ, ຜູ້ໂຄສະນາສາມາດເລືອກເອົາການເຊົ່າບ່ອນພັກຜ່ອນແລະຫຼັງຈາກນັ້ນນໍາໃຊ້ຄໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງເຊັ່ນ: ທັດສະນະທະເລ, ຈໍານວນຫ້ອງ, ສະຖານທີ່ແລະການໂຄສະນາອື່ນໆຂອງ subtopics.google ໂຄສະນາ contextual ແມ່ນເປັນໄປໄດ້ໃນຫຼາຍຮູບແບບ. ເຫຼົ່ານີ້ສາມາດເປັນໂຄສະນາຂໍ້ຄວາມ, ຕັນການໂຄສະນາໃນຮູບແບບຂອງປ້າຍໂຄສະນາຫຼື videos.the ທໍາອິດແມ່ນສະແດງໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ຢູ່ດ້ານເທິງຫຼືດ້ານລຸ່ມຂອງຜົນການຄົ້ນຫາ. ພວກເຂົາແຕກຕ່າງຈາກອິນຊີທີ່ພວກມັນຖືກຫມາຍ advertisement. ປະເພດຂອງການໂຄສະນາອອນໄລນ໌ນີ້ດຶງດູດນັກກາລະຕະຫຼາດທີ່ມີຂໍ້ດີດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ກໍາໄລສູງ; ຄວາມຍືດຫຍຸ່ນໃນການເປີດຕົວແລະກັບຄືນ; ໄດ້ຮັບການເຂົ້າຊົມເປົ້າຫມາຍໄປຫາເວັບໄຊທ໌ແລະການເພີ່ມຍອດຂາຍ; ລະດັບສູງຂອງການຍອມຮັບ. ຂໍ້ມູນການໂຄສະນາໂດຍຜູ້ໃຊ້ແລະຄວາມພໍໃຈ, ນັບຕັ້ງແຕ່ການໂຄສະນາດັ່ງກ່າວບໍ່ຫນ້າລໍາຄານ, ເຊັ່ນປ່ອງຢ້ຽມປ໊ອບອັບ.
|